Reput ja laukut ovat seuranneet elämässäni. Minulla on moneen ollut erityinen ”suhde”. Jos olisin tekninen henkilö voisin kertoa näistä rakkaista teknisiä ominaisuuksia, mutta, kun en ole:-)(en tee sitä edes naisestani:-). Kerron heistä tarinoita, jotka antavat mielestäni paremman kuvan näistä kantovälineistä. Tulossa on mm. Savottaa, Klättermusenia, Lundhagsia, National Geographicia, Loweprota, Kata, Haltia ja joukko vailla nimeä. Toki voi mennä hetki ennen, kuin kaikki ovat päässeet esille.
perjantai 6. helmikuuta 2015
Kuka keksi oppimispäiväkirjat?
Kuka keksi oppimispäiväkirjat?
Onneksi en ole ollut koskaan oppimassa asioita, jossa käytetään välineenä oppimispäiväkirjoja. Minulla on henkilökohtainen ongelma. Minulla ei virtaa kynässä mihinkään suuntaan, kynäni on aina tukossa. Aina kun yritän kirjoittaa kalvolta, kopioida sanelua tai ylipäätään kirjoittaa kynällä jotain paperille tai tietokoneella näytölle, en opi yhtikäs mitään. Minulla ei tapahdu mitään oppimista sillä matkalla, kun näen jotain ja siirrän tuon kaiken näkemäni päästä kynään ja sitä kautta paperille. Tapahtuma on minulle suuri turhautumis kokemus. Jos olisin aikanaa joutunut käyttämään tuota kehittyneempää versiota opi kynän kautta päiväkirjassasi olisin tullut hulluksi. Siinä oli taas keksitty uusi ooppimisalusta kynällä oppijoille.
Siksi otan repun naulakosta ja lähden keräilemään kokemuksia, elämyksiä, kohtamaan kanssa matkaajia, olen utelias, nautin näkemästäni ja yritän oppia virheistä.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Toivottavasti mahdollisimman moni ooettaja lukee tämän ja ymmärtää lukemansa ;-)
VastaaPoistaEpäilen;-9. Vaikka minulla onkin ollut monta loistavaa opettajaa eläm matkalla:-9
Poista