perjantai 6. helmikuuta 2015

Kuka keksi oppimispäiväkirjat?

Kuka keksi oppimispäiväkirjat? Onneksi en ole ollut koskaan oppimassa asioita, jossa käytetään välineenä oppimispäiväkirjoja. Minulla on henkilökohtainen ongelma. Minulla ei virtaa kynässä mihinkään suuntaan, kynäni on aina tukossa. Aina kun yritän kirjoittaa kalvolta,  kopioida sanelua tai ylipäätään kirjoittaa kynällä jotain paperille tai tietokoneella näytölle, en opi yhtikäs mitään. Minulla ei tapahdu mitään oppimista sillä matkalla, kun näen jotain ja siirrän tuon kaiken näkemäni päästä kynään ja sitä kautta paperille. Tapahtuma on minulle suuri turhautumis kokemus. Jos olisin aikanaa joutunut käyttämään tuota kehittyneempää versiota opi kynän kautta päiväkirjassasi olisin tullut hulluksi. Siinä oli taas keksitty uusi ooppimisalusta kynällä oppijoille. Siksi otan repun naulakosta ja lähden keräilemään kokemuksia, elämyksiä, kohtamaan kanssa matkaajia, olen utelias, nautin näkemästäni ja yritän oppia virheistä.

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti mahdollisimman moni ooettaja lukee tämän ja ymmärtää lukemansa ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Epäilen;-9. Vaikka minulla onkin ollut monta loistavaa opettajaa eläm matkalla:-9

      Poista